فراخوان مشعل برای جلب همکاری به کودکان بيمار
مشعل مشعل

فراخوان مشعل برای جلب همکاری به کودکان بيمار

هم ميهنان عزيز!

مشعل به منظور سهم گيری در امر سترگ کمک به کودکان اين نوباوگان و اميد فردای کشورو اجرای رسالت انساني خويش در نظر دارد تا در پهلوی کارهای فرهنگي در معرفي و  تأمين تماس کودکان بيماربا سازمان مداوای کودکان سهم گرفته و نقش کوچکي در اين راستا ايفا نمايد.

از همينرو از همه خواننده گان عزيز صميمانه تقاضا مي گردد تا در پخش اين آگاهينامه در درون کشورسهم گرفته و بر ما محنت بگذارند.

مشعل

 

                                                                                                 

پيشنهاد سازمان مداوای كودكان به  سازمان ها ،نهادها ،مراكز و تشكلهای حمایتگر كودكان




من شهلا شریفی سرپرست سازمان مداوای كودكان هستم. تشكیلات تحت سرپرستی من تشكلی غیر انتفاعی است كه به منظور انتقال كودكان نیازمند عمل جراحی عاجل ،به كشورهای دارای امكانات پزشكی مدرن ،فعالیت میكند.شرایط انتقال یك كودك بیمار به كشور مقصد ، دارای پیش شرط هایی است كه اگاهی از ان برای افراد و تشكلهایی كه مایل به همكاری با ما هستند ، لازم و ضروری است .

انتقال كودك نیازمند عمل جراحی عاجل مستلزم داشتن : - پرونده پزشكی شامل ماهیت بیماری كودك با امضای پزشك . به تایید رساندن بیماری فوق در شورای پزشكی .

 - ارسال عكس و فیلم از كودك بیمار به همراه موارد فوق الذكر .

 ''سازمان مداوای كودكان '' برای دریافت موافقت های قانونی ، و همچنین تسهیل زمینه انتقال كودك بیمار نیازمند دریافت موارد فوق به زبان انگلیسی از كشور مبدا است . ما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم.

سرپرست ''سازمان مداوای كودكان'' شهلا شریفی

 

 

بسیارند کودکانی که به سبب ابتلا به بیماری و عدم برخورداری از امکانات مالی و پزشکی ؛ برای همیشه سلامتی خود را از دست داده ناقص العضو و زمینگیر شده اند. هستند تعداد بیشمار دیگری که به سبب فقر وعدم دسترسی به پزشک و تجهیزات پزشکی در آستانهء مرگ و زمینگیر شدن مادام العمر قرار دارند. ما معتقدیم حیات پایه ای ترین حق هر کودک است ؛ سلامتی و بر خورداری از کلیه امکانات جامعهء امروزی برای مصون بودن از صدمات و بیماریها ؛ حق مسلم هر کودک صرفنظر از زبان, رنگ پوست , نژاد , و زادگاه اوست. سازمان مداوای کودکان نهادی است غیر سیاسی ؛غیر انتفاعی ؛و مستقل که با حضور و فعالیت داوطلبانهء بزرگسالان, جوانان و نوجوانان برای کمک فوری به کودکان نیازمند عملیات جراحی بنیانگزاری شده است. سازمان از وابستگی به جریانات سیاسی و ایدئولوژیک دوری میگزیند.تفاوت در ملیت ؛ دین ؛ نژاد و مرزهای جغرافیایی نقش و جایگاهی درروند فعالیت های ان ندارد. سازمان مداوای کودکان تشکلی بین المللی است که نجات جان کودکان را دستور کار خود قرار داده است و عمده فعالیت خود را حول موارد زیر متمرکز نموده است :

 الف - کمک به معالجهء کودکان نیازمند عمل جراحی ،در مشورت و هماهنگی با پزشکان و نهادهای محلی حامی کودکان.

 ب- انتقال موقت کودکان نیازمند عمل جراحی به کشورهای دارای امکانات مناسب پزشکی و بازگرداندن آنان پس از بهبودی.

 پ- انتقال کودکان ِ فقر زده و محروم از امکانات پزشکی که بر اثر سوختگی شدید ؛دچار نقص ِ حاد از جمله نقص صورت شده اند ؛به کشور های دارای امکانات مناسب پزشکی و باز گرداندن آنان پس از بهبودی.

 ت- تهیه و ارسال وسائل توانبخشی نظیر و یلچر موتوری برای کودکانی که بر اثر جنگ ؛حوادث طبیعی ؛تصادفات و بیماری معلول گشته و به سبب عدم توانایی مالی منزوی و زمینگیر شده اند.

 

 

نشاني ما :

Mashal

PostBus- 7194

2701 AD  Zoetermeer

Nederland

 

سراغه برقي ما :

info@mashal.org

mashalafghanistan@hotmail.com

Mashal_Afg@gmail.com

 

شماره تيلفون :

59-66-351-79-0031

 

 

 

 

 

 

 

 

 


August 1st, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها